Товар переміщений до корзини.

Бажаєте продовжити покупки або вистачить і варто оформити замовлення? :)

продовжити оформити замовлення

Думки вголос

З чого почати?

Напевно, варто почати зі знайомства.

                   I.          Знайомство.

Мене звуть Євген Палій, і я є керівником Компанії Interia.

Тут я поділюся думками не тільки своїми, а й усієї нашої Команди: думками про м’які меблі, про Клієнтів, про якість, про наш підхід до роботи і про деякі спостереженнях, і інші нісенітниці, що засіли у нас в голові.

                 II.          Виробництво та дизайн.

Почну з одного з найбільш поширених питань: «Хто виробляє ці меблі?». Так от, виробляємо їх Ми! Наше виробництво розташоване на території України, чим ми дуже пишаємося! Пишаємося тим, що щодня доводимо – в Україні є гарні, зручні і дуже якісні меблі. І шалено раді, що після нас в цей факт починають вірити наші Клієнти.

А ще, дуже багато людей, дізнавшись, що це наше виробництво, а не поставки із-за кордону, критикують нас за копіювання італійської, англійської, німецької та інших красивих меблів. Критикують з якимось непереборним бажанням зачепити нас. Що досить дивно, бо:

- Ми ніколи даний факт не те, що не заперечували, ми взагалі про це відкрито говоримо – це раз;

- Нам абсолютно плювати на неконструктивну критику – два (див. нижче на декілька речень)

Так що, сподіваємося, що надалі пропаде приречене на невдачу бажання блиснути знаннями іноземних меблевих Компаній, адресована нам як спроба підколоти нас.

А в цілому, скажу Вам чесно, ми раді виробляти гарні, мега зручні дивани або просто красиві ліжка (матрац – швидше зручність ліжка, крім м’якого узголів’я). І нам дуже шкода, що в Україні немає предметного дизайну, який дозволить виробляти круті речі, не «крадучи» їх дизайн у буржуазних країн.

Чи робимо ми для цього хоч що-небудь? З упевненістю можу Вас запевнити – так! І дуже скоро у нас з’явиться крутяцький модульний диван від однієї з наших улюблених дизайн-студій.

Тема плагіату, сподіваюся, розкрита і вже закрита для всіх. Якщо ні – читайте нижче…

Гучне слово плагіат.

Я, чесно-кажучи, абсолютно не розумію, що хочуть люди сказати цим словом!? Хочуть звинуватити в чомусь або просто через якусь свою озлобленість про це говорять. Не знаю, та й не хочу заглиблюватися в цю темноту.

Я, чесно-кажучи, абсолютно не розумію, що хочуть люди сказати цим словом!? Хочуть звинуватити в чомусь або просто через якусь свою озлобленість про це говорять. Не знаю, та й не хочу заглиблюватися в цю темноту.

Для прихильників звинувачення у мене є кілька зустрічних питань, наприклад: Хто «запатентував» ту чи іншу модель? В яких розмірах модель (ширина, глибина, висота) в патентному свідоцтві?
На який термін виданий патент?
На якій території дійсний патент?
І найголовніше питання: Хто Ви такий, щоб дорікати нам у порушенні прав?
Якщо Ви представник Автора, дійте згідно Закону. А на порожні «балачки» не витрачайте наш час, та й себе займіть чимось корисним.

Для інших, яким нічим себе зайняти і, просто, від злоби хочеться комусь нашкодити, зіпсувати настрій, знайдіть собі діяльність, яка буде приносити задоволення людям, для яких Ви це робите, хоча б так само як наша продукція і робота з нами приносить нашим Клієнтам. І тільки потім ми зможемо говорити на будь-які теми.

І подумайте, будь ласка, над іншими видами «плагіату». Просто, для свого розвитку … Як часто самі користуєтеся плагіатними речами? І не потрібно далеко ходити, найперше, без чого довго не можна – їжа, їжа. І чого немає докорів у тому, щоб спробувати приготувати ту чи іншу страву. А зась, досить вже готувати за рецептами. Вигадуйте свої, власні. І цей список можна продовжити на багато-багато сторінок, згадавши про джинси, автомобільні технології, Windows і Apple …
Так що, подумайте три рази перед тим як звинуватити когось, кого Ви навіть не знаєте і чий предмет не вивчений досконало.

А просто у читачів цієї міні-сторінки я прошу вибачення за якусь різкість! Просто в «печінках» вже це безпідставне коментування! А вас, так вийшло, що втягнув бо дивлюся є ще місце на цій сторінці, а під місце і текст навівся:)

                III.          Краса, зручність і не дай Бог – системи розкладання.

Ось, правда, ми готові задушити за зручний диван :)

У дивана, по суті, є всього два завдання: 1 – зручний; 2 – красивий.

Була б наша воля, ми б нафіг викинули всі-всі системи трансформації і робили дивани виключно для задоволення своїх Клієнтів, естетичного і користувальницького, а не для сну, складання різної непотрібної нісенітниці в якісь ящики для білизни.

Якби ми присуджували премію «ПОДІ» (Просто Офігенний Диван. Істерика!), У нас було б не так багато, тим не менш, дуже важливих, критеріїв відбору:

- Зрозуміло, що диван повинен бути красивим, нічого тут обговорювати;

- Диван повинен бути зручної глибини! Ось що робить диван воістину зручним. Практично всі дивани, глибиною посадки від 70см. і Де-та до 95см, – вершина «глибинозручності»!

Трохи поясню.

Якщо диван менше 70см, На ньому не дуже зручно лежати. Ні, ну, на боку Вам і 40см вистачить на «притулюся і лежу», а ось перевальцем, фривольно – ні. Нізащо.

Але є і зворотна сторона – практично на всьому, що більше 90-95см незручно сидіти, опершись на спинку. Це з фізіологічних міркувань :) Я б міг описати чому, але боюся, що нудна риторика нікому не потрібна. Так що прошу повірити досвіду.

І тому 70-95см – В самий раз!

- Звичайно ж, один з трьох критеріїв – м’якість дивана. Або ж комфортна пружність, як Вам завгодно.

Так от, будь-яка система трансформації нещадно вбиває підвищену м’якість дивана. У деяких системах трансформації це технічна вимога (не можна поставити більше ніж «Х мм» Шар пінополіуретану, а в ті, що ще можна, виявляється, що теж не можна … Інакше, дупкою будете сидіти на залізяках вбудованих розкладачок.

Але, ми розуміємо реалії життя, адже ми самі в них живемо. І, звичайно ж, до кожного з нас хтось приїжджає в гості, при тому, що іноді на довше, ніж ми того самі хочемо. Ну, або ми хочемо, і гість залишається.

І тут, після тривалих розмов, підходить справа до ночі, і Гість такий каже: «А де я буду спати !?» «На підлозі», – подумали ми, а самі почали шукати притулок на нічліг. І тут попередні пару-трійку абзаців тексту, які я так старанно набивав на клавіатурі, полетіли до дідька. А ось і ні!

Є два варіанти, або три … Далі побачимо, може ще щось згадаю.

Варіанти:

Номер раз.

Кутовий диван і до нього приставляється чудо-пуф! «Роз’їжджаються», – скажете Ви. А я Вам: «Ну так, це можливо». І тут дискусія. А зведеться вона до того, що я наведу кілька аргументів, типу:

Можемо передбачити кріплення лямками, або там типу: «Так простирадлом накриєте, тканина об тканину не дозволить роз’їхатися».

Ну, і, врешті-решт, валю козирями: «Нехай краще одну ніч у Гостя роз’їдеться, ніж Ваша родина буде кожен день сидіти на незручному дивані».

Ну, Ви на це все, швидше за все, маєте свою думку.

Так і будемо жити :)

Номер два.

Прямий диван. Ну, якщо немає місця або не хочеться кутовий, тоді буде прямий, майже напевно. Тут складніше … Пуфи втрачають свою чарівність і перетворюються на підставку для ніг, або типу в «я тимчасово покладу на нього одяг». Коротше, якщо шо, то може заночувати тільки одна людина і крапка.

Майже номер три.

Є, звичайно, ще третій варіант – Диван Halabudda. На любителя. Хоч і дуже крутий, та й з розкладанням у нього все добре. А все чому!? Та тому, що у нього немає систем розкладання. Немає ніякої механіки. Переклали подушки і ніякої мороки.

               IV.          Ціни. Ціни. Ціни … І знижки

Тут особливо розказувати не стану. Скільки людей, стільки й думок. І кожен, як не парадоксально, суб’єктивно правий. Правий з точки зору матеріальних цінностей і манери витрати грошей. У когось їх менше, ніж потрібно. Інші не вважають за доцільне витрачати на ту чи іншу річ стільки-то грошей. Інший, з очима по двадцять копійок, здивовано запитує: «А чого це так дешево!?».

І що сказати? Скажу, що ціна має своє коріння. І в нашому випадку – матеріали, оплата праці кваліфікованих співробітників, системи лояльності до Клієнтів і т.ін. Не можна, та й нерозумно, просто оцінювати собівартість або, що ще гірше, прирівнювати до інших виробників. Я, наприклад, не вірю в кутовий диван за 4000-5000 грн. Десь там лажа закопана. Або поролон почне кришитися через 2-3 роки, або тканина така, що хочеться «обійняти і плакати». А швидше за все – все і відразу. Не подумайте, я не критикую кого-небудь без вивчення. Але в такі дивани не вірю.

А люди, фахівці, які думають своєю головою, повинні оплачуватися гідно. Щоб вчасно зробили для Вас диван / ліжко. Щоб все-все-все передбачили: розкладання, м’якість, ніжки, що не подряпають дорогий паркет і т.п., щоб не напартачили з проектом, який Ви підписали разом з договором. Повірте, в меблях дуже багато різних дрібниць, які в кінці-кінців, впливають на отриману продукцію.

Є таке прислів’я: «Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеве взуття». А тим більше це стосується диванів / ліжок: покупки не на один рік. Бо сумнівно, що Ваші туфлі одягне хтось ще з Вашої ж сім’ї, а ось на дивані сидіти – це так. Та ще й всі разом. І дуже хочеться, щоб він служив не до 3-х років, а від 5-и!

А дорого чи дешево, як завжди, вирішувати Вам.

Трохи не забув… Знижки ж! )

Не буду повторюватися про чесність і прозорість нашої Компанії :) тому, просто розповім трохи про знижки.

Так от, у нас існує ЄДИНА програма лояльності для наших Клієнтів і, що радісно, їхніх друзів. Суть її в тому, що кожен, абсолютно кожен Клієнт, може розраховувати на 5% знижки на другий виріб! А якщо Ваш «другий виріб» купить близька Вам людина, так ми зовсім не проти! Діліться досвідом і заробленими знижками. Та хоч у спадок їх передавайте :) Тільки не забудьте передати йому № замовлення і назва товару, який Ви замовляли. Ну, для ідентифікації).
А для «ого скільки ми у Вас купуємо», а саме – більше трьох виробів, в одному замовленні, знижка у розмірі 5% поширюється на всі вироби!

Ще з приємного. Другий виріб, в нашому розумінні – це ні в якому разі не найдешевше! Так що, кожен має право вибирати, що саме подати як друге.

Ще з уточнення. Другий виріб – диван чи ліжко. Подушки, крісла, пуфики, матраци і бла-бла-бла це супутній товар. І вироби за індивідуальним ескізом також не потрапляють під програму лояльності і не враховуються як один з виробів. Так що не лайтеся, якщо що.

А взагалі, мені приємно ось так от, без задніх думок, писати умови нашої програми лояльності. Дуже сподіваюся, що їх прочитають ті, хто хоче трохи більшу знижку і зрозуміють, що буде не так. У нас абсолютно однаково відмінне ставлення до всіх наших Клієнтам. До всіх, хто відповідає нам взаємністю. Так що, виділяти когось – значить ставати не чесним по відношенню до інших. А ми цього не любимо! :)

   V.          Епілог.

Я був дуже радий поділитися з Вами своїми думками і спостереженнями. І можу Вас запевнити, така відкритість у спілкуванні властива кожному співробітнику нашої Компанії! І на відкритий діалог, рекомендацію Ви можете розраховувати при кожному візиті до нашої студії або в телефонному спілкуванні.

І вибачте сердечно, якщо мої слова когось образили або зачепили. Повірте, це ненавмисно!

Інтернет-магазин м'якої меблі interia.com.ua