Додаткова інформація

Гарантія та повернення

Гарантійний термін на товари становить 1 рік з моменту доставки товару. У разі виявлення прихованого дефекту під час його гарантії, компанія INTERIA зобов’язана усунути недоліки самостійно протягом 2 тижнів, при умові наявності тканини в Україні, якщо така необхідна для ремонту. Гарантія не поширюється на пошкоджені меблі з ознаками неправильного використання та не поширюється на тканину чи штучну шкіру.

Якщо продукт має дефект або несправність, ви маєте надіслати лист на електронну пошту 5875855@interia.com.ua, вказавши номер замовлення та опис несправності, а також додавши фотографії, які показують статус товару. Скарга розглядається протягом двох робочих днів. Після перевірки представник INTERIA зв’яжеться з вами, щоб повідомити, чи є це гарантійний випадок чи ні, та запропонує варіанту усунення недоліку чи ремонту.

Оплата і доставка

Способи оплати ви обираєте самостійно. Варіанти на вибір:

  • готівкою в Студії (місто Київ);
  • банківською картою в Студії;
  • перерахунком на розрахунковий рахунок;
  • картами Visa/Mastercard на сайті.

Передоплата складає 100%, перед внесенням котрої ми готуємо та підписуємо пакет документів: договір, специфікацію зі всіма індивідуальними особливостями замовлення, а також проєкт (схематичне зображення конфігурації). При оплаті по безготівковому розрахунку виставляється рахунок, актуальність якого складає три робочих дні.

Якщо ви хочете оплатити за межами України, ми виставимо вам invoice через систему прийому платежів Wayforpay.

Відлік терміну виготовлення замовлення починається на наступний робочий день після отримання/зарахування оплати. Протягом терміну, вказаного у договорі, який залежить від завантаженості виробництва, ви отримаєте свій самий-самий товар. Та головне – ні на день пізніше, хіба що ви самі попросите потримати продукцію на складі.

Доповніть простір