Товар переміщений до корзини.

Бажаєте продовжити покупки або варто оформити замовлення? :)

продовжити оформити замовлення

Дивани для зон очікування

Дивани для зон очікування від студії м’яких меблів Interia

Диван для зони очікування – лояльність ваших відвідувачів. Кожен успішний підприємець або господарник приділяє належну увагу своїй візитній картці – зоні очікування (ресепшн) у приймальні, офісі, готелі, клубі і т. ін. Саме тут у будь-якого відвідувача складається перше враження про підприємство. І дуже важливо, щоб у нього склалася саме позитивна думка, адже від цього часом залежить підписання важливого контракту та майбутні перспективи розвитку самого підприємства. Зовнішнім виглядом зони очікування компанія або фірма демонструють відвідувачам своє ставлення до них і підкреслюють високий статус підприємства.

Найбільшою мірою за створення іміджу підприємству, як і будь-якому закладу, в зоні очікування відповідає м’які меблі. Головним її завданням на ресепшн є – оточити відвідувача максимальним комфортом, щоб він міг відпочити і зібратися з думками перед запланованою зустріччю. Ну і звичайно це все повною мірою відноситься до основного атрибуту м’яких меблів – дивану.

Диван для зон очікування і його особливості

Дивану в ресепшн пред’являються дуже жорсткі вимоги. Це, перш за все, відноситься до якості і надійності, адже йому доведеться тривалий час витримувати великі навантаження. Разом з тим його дизайнерське виконання певною мірою має відображати особливості діяльності підприємства або закладу. Наприклад, якщо це приймальня солідного підприємства, то звичайно диван повинен бути виконаний в строгому класичному стилі з елементами, що підкреслюють його престижність. А якщо це зона очікування образотворчої студії, то там найкраще поставити диван в сучасному оригінальному стилі.

Дуже важливу роль відіграє оббивка дивана. Ніщо так не насичує інтер’єр приміщення як поєднання колірної гами її окремих елементів у меблях. Колір оббивної тканини дивана на ресепшн повинен вписуватися в інтер’єр і не порушувати загальну гармонію.

Ще одним важливим критерієм оббивного матеріалу такого дивана є його практичність і надійність. Він має бути не забрудненим, приємним для шкіри людини і екологічно чистим.

Продукція Компанії Interia для ресепшн

Добре розуміючи особливості м’яких меблів для зон очікування, наша компанія пропонує для ознайомлення досить великий асортимент зразків своєї продукції для використання в даній зоні. Їх фотографії та технічні дані виставлені на сайті однойменного інтернет-магазину. При бажанні і можливості їх можна побачити і помацати наяву в нашій студії.

Oxford

У нас є класичні варіанти диванів і моделі, виконані в оригінальному стилі. Вони відрізняються особливою надійністю і з успіхом тривалий час зможуть витримувати екстремальні навантаження. Це, в першу чергу, забезпечується каркасом, виконаним з матеріалів підвищеної якості. Потрібна жорсткість моделі забезпечується наповнювачем з поролону різної щільності і ремінною підставкою, на яку укладається поролон. Ці матеріали і така конструкція, як показав час, найбільш оптимальний варіант будови диванів призначених для зон очікування.

Зазвичай, для зон очікування великих компаній, як матеріал оббивки ми використовуємо Екошкіру. Це відмінна імітація натуральної шкіри по гладкості поверхні. Разом з тим вона має цілу низку переваг:
1. Має мікропори для пропуску повітря і водяної пари.
2. Володіє хорошими тактильними властивостями (тепла, м’яка, еластична).
3. Гіпоалергенність (не чинить подразнення шкіри).

Крім екошкіри в нашому асортименті оббивних матеріалів є достатньо тканин різних забарвлень і відтінків.
Вони володіють всіма необхідними якостями для диванів зони очікування: зносостійкі, не забруднюються, легко чистяться і є екологічно чистими.

Що стосується невеликих студій, майстерень, офісів і т. Д. Ми можемо запропонувати для їх ресепшн ексклюзивні варіанти моделей. Їх оригінальний дизайн буде розбурхувати відвідувачів, і створювати їм гарний настрій.

Інтернет-магазин м'якої меблі interia.com.ua