Товар переміщений до корзини.

Бажаєте продовжити покупки або варто оформити замовлення? :)

продовжити оформити замовлення

Maison & Objet: про головне

Два рази на рік – в січні і вересні – декоратори і дизайнери зі всього світу відправляються на паризьку виставку Maison & Objet. Секрет її популярності в тому, що організатори експозиції, присвяченій домашньому декору, не просто аналізують те, що відбувається в інтер’єрному дизайні, а й задають тон на найближчі півроку. Як так вийшло? З року в рік виставка запрошує чотири провідних французьких агентства стилю представити своє бачення нових тенденцій. Цей рік не став винятком. Головна тема вересневої сесії звучала як Comfort Zone («Зона комфорту»). Над її концепцією працював Франсуа Бернар, глава агентства стилю Croisements.

Франсуа Бернар про тему сезону:
«Комфорт – це саме те, до чого прагне кожен з нас. Однак сьогодні мова йдеться про нову його парадигму. Світ навколо нас змінюється досить швидко. Кілька поколінь однієї родини можуть розповісти про абсолютно різні стилі та рівні побутового комфорту, які супроводжували їх протягом життя. У той самий час світ стає все більш персоніфікованим. Однаковими залишаються лише головні вимоги до интер’єрного простору та його атрибутів: функціональність, зручність, зносостійкість. В усьому іншому кожен обирає те, що підходить саме йому. А сучасні дизайнери використовують вдосконалені технічні параметри, сучасні матеріали і пропонують нові форми. Так з’являються дивани, що нагадують пуховики і дивани з ще більш комфортною посадкою, які немов огортають кожного, хто захоче присісти».
Все, про що говорить Франсуа Бернар присутнє і в асортименті компанії Interia. Наприклад, дивани Sorriso і Nicolas S і справді нагадують модні сьогодні пуховики, які виглядають як м’які хмари, але насправді вони досить щільні і відмінно тримають форму. А моделі Pearl або Topchan здатні досить швидко приспати будь-кого.


Sorriso

Марі-Джо Малайт, координатор Maison & Objet про осінню сесію виставки:
«Ми пропонуємо всім, хто цікавиться облаштуванням будинку, приєднатися до нашої захоплюючої подорожі в пункт« Зона комфорту ». Прийшов час нарешті визначитися, який сенс ми вкладаємо в словосполучення «домашнє благополуччя». Яким чином ми можемо його досягти? Заспокоюючи тіло і душу. Ось чому меблі прагнуть стати ще більш зручними. Навіть стільці сьогодні мають вигляд подушок на ніжках Pie. За допомогою комфортних диванів (Eastwood, Rubens або зручних ліжок Vega, Butterfly наші інтер’єри перетворюються на райські куточки. В особисту зону комфорту кожного з нас. Трендовим стає все, що відноситься до фізичного і психологічного комфорту, в тому числі і персональний підхід, і гнучкість рішень. Для створення максимального відчуття зручності, відпочинку та атмосфери затишку у власному інтер’єрі, трендсеттери пропонують зупинити увагу на округлих формах і формах, що огортають, немов кокон; на м’яких матеріалах і пастельній кольоровій гамі. Все це дозволить розвіяти залишки напружених буднів».


Vega Vega

Для компанії Interia, як для виробника м’яких меблів, ця тенденція була актуальна завжди. Адже м’які меблі і комфорт – це слова-синоніми. Символом теми «Зона комфорту» була обрана подушка, яка ще раз натякає на важливість повноцінного відпочинку, відновлення, якими опікується і наша компанія. А кажучи про персоніфікований підхід, додамо, що ми пропонуємо своїм клієнтам гнучкість у виборі розмірів і матеріалів для оббивки.
Інтернет-магазин м'якої меблі interia.com.ua