Гарантійний термін на товари становить 1 рік з моменту доставки товару. У разі виявлення прихованого дефекту під час його гарантії, компанія INTERIA зобов’язана усунути недоліки самостійно протягом 2 тижнів, при умові наявності тканини в Україні, якщо така необхідна для ремонту. Гарантія не поширюється на пошкоджені меблі з ознаками неправильного використання та не поширюється на тканину чи штучну шкіру.
Якщо продукт має дефект або несправність, ви маєте надіслати лист на електронну пошту 5875855@interia.com.ua, вказавши номер замовлення та опис несправності, а також додавши фотографії, які показують статус товару. Скарга розглядається протягом двох робочих днів. Після перевірки представник INTERIA зв’яжеться з вами, щоб повідомити, чи є це гарантійний випадок чи ні, та запропонує варіанту усунення недоліку чи ремонту.