Мої вітання. Мене звати Євген Палій, я – керівник компанії INTERIA.
Хочу поділитися з вами думками з приводу нашої команди, основних принципів роботи,
якості та сервісу, а також про любов до своєї справи.
Думки вголос
Мої вітання. Мене звати Євген Палій, я – керівник компанії INTERIA.
Хочу поділитися з вами думками з приводу нашої команди, основних принципів роботи,
якості та сервісу, а також про любов до своєї справи.
Виробництво та дизайн
Одне з найбільш поширених питань: «Хто виготовляє ці меблі?». Так ось, виготовляємо їх ми. Наше виробництво розташоване в м. Чернігів, Україна. Уточненням, що місто Чернігів – це Україна, ми зайвий раз хочемо наголосити, що в нашій країні є виробництво красивих, зручних та дуже якісних меблів. Так, дещо самовпевнено. Та якщо ми не будемо вірити самі у себе, тоді нам точно ніхто не повірить. А ще ми безмежно раді, що після співпраці з нашою компанією наші замовники з цим повністю погоджуються. Тому що ми не просто віримо, а й робимо для цього все можливе.
Диванні критики, дізнавшись, що це українське виробництво, а не поставки з-за кордону, критикують нас за подеяке копіювання іноземних меблів. Скажу чесно, ми раді виробляти красиві та мега зручні дивани та ліжка. І нам прикро, що в Україні не настільки розвинений предметний дизайн, що дозволить виготовляти круті речі без запозичення. Та це не означає, що ми нічого не робимо для розвитку власних УКРАЇНСЬКИХ ДИЗЕЙНЕРСЬКИХ МЕБЛІВ. На сьогоднішній день у нас в лінійці є ряд диванів, ліжок, журнальних столів, що розроблені спеціально для нашої компанії українськими дизайнерами. Більш того, в 2019 році ми отримали одну із найпрестижніших міжнародних премій у промисловому дизайні RedDot Award за дитячі ліжка Mickey, Tom та Zaya. Дані ліжка для нас розробила талановита Вікторія Шкляр з FORM Bureau.
Краса, зручність та, недайбог, системи розкладання
Диван повинен виконувати дві основні задачі: бути зручним і бути красивим. Була б наша воля, ми б викинули всі системи розкладання і робили дивани виключно задля задоволення наших замовників, естетичного та користувацького, а не для сну та складування різних незрозумілих речей в диван. Навіть зі всією нашою любов'ю до барів та музичних колонок, їм не місце в диванах.
Якщо б ми присуджували премію «КОД» (Красивий до Ошелешення Диван), у нас було б декілька важливих критеріїв відбору:
- Зрозуміло, що диван повинен бути красивим, тут навіть немає чого обговорювати. Так, краса – поняття суб'єктивне. Та ми керуємось принципом «собі б купив»;
- Диван повинен бути комфортної глибини посадки. Ось що робить диван дійсно зручним. Практично всі дивани глибиною посадки 70-90 см, на нашу думку, це вершина «глибинозручності»
Дещо поясню. Якщо диван ГЛИБИНОЮ ПОСАДКИ менше 70 см, на ньому не зручно сидіти розвальцем чи навіть полежати. Він створений для сидіння. Зрозуміло, що полежати на бочку вам і сорокасантиметрової лавки вистачить, так би мовити «притулився і лежу», а от вмоститися з ногами та розташуватись зручненько вже ні. Ні за що. І, до речі, завжди можна підкласти додаткову подушку під спину тим, хто таки хоче чи полюбляє присідати на диван.
Звичайно ж, М’ЯКІСТЬ дивану. Або ж комфортна пружність, якщо вам завгодно. Так от, будь-яка система розкладання нещадно вбиває м'якість дивану. В деяких системах трансформації це технічна вимога (не можна встановити більше ніж «Х см.» шар пінополіуретану, а туди, куди можна, виявляється таки не можна… Інакше попою будете сидіти на залізяках вбудованих розкладачок). Отже обирайте: або м'який диван, або диван з системою.
Та ми розуміємо реалії життя, адже самі у них живемо. До кожного з нас хтось приїжджає в гості або залишається ночувати. І тут після тривалих розмов діло йде до ночі, а Гість такий промовляє: «А де я буду спати?!». «На підлозі», – подумали ми, а самі почали шукати місце для ночівлі. І тут попередні пара-трійка абзаців, котрі я так ретельно набивав на клавіатурі полетіли в трам-татарим. А ось і ні! Є два варіанти чи навіть три…
Варіанти
Ціни. Ціни. Ціни… І знижки
Тут багато розписувати не буду. Скільки людей, стільки ж думок. І кожен, як не парадоксально, суб'єктивно правий. Правий з точки зору матеріальних цінностей та манери витрат коштів.
Будь-яка ціна має своє обґрунтування. В нашому випадку – це матеріали, оплата праці кваліфікованих співробітників, системи лояльності до Клієнтів і таке інше. Неможливо, та й нерозумно, просто оцінювати собівартість чи, що ще гірше, рівнятись на інших виробників.
Повірте, в меблях є чимало різних дрібниць, що впливають на отриману продукцію. Навіть не буду втомлювати вас їх перерахунком. Як то кажуть «ми не настільки багаті, щоб купляти дешеві речі». Тим паче, якщо мова йде про диван чи ліжко: покупки не на один рік. Меблі повинні тішити вас і вашу родину, приносити естетичний кайф і не приносити проблем. А дорого чи дешево, як завжди, вирішувати вам.
МАЛО НЕ ЗАБУВ.. ЗНИЖКИ
Не буду повторюватись про чесність та прозорість нашої Компанії, тому просто розповім про знижки.
У нас існує ЄДИНА програма лояльності для всіх наших Замовників та, що радісно, для їх друзів. Суть її в тому, що кожен, абсолютно кожен Замовник може розраховувати на 5% знижки на другий виріб! А якщо Ваш «другий виріб» придбає близька вам людина, то ми зовсім не заперечуємо! Діліться досвідом та заробленими знижками. Та хоч у спадщину їх залишайте. Тільки не забудьте переказати їм номер замовлення та назву товару, котрий ви замовляли, для ідентифікації.
А для «ого, скільки ми у вас купуємо», а саме – більше ніж три вироби в одному замовленні, знижка у 5% поширюється на всі вироби.
ЩЕ З ПРИЄМНОГО. Другий виріб в нашому розумінні – це аж ніяк не найдешевший. Отже кожен має право обирати, що саме подати як другий виріб. Ще уточнення. Виріб – це ліжко чи диван. Подушки, крісла, пуфи і таке інше – це супутній товар. Також знижка не поширюється на системи розкладання та ніші для білизни. Вироби по індивідуальному замовленню також не попадають під програму лояльності.
Та взагалі мені приємно отак, без задніх думок, писати про умови нашої програми лояльності. Дуже сподіваюсь, що її прочитають всі ті, хто бажає більшу знижку і зрозуміють, що так не буде. У нас абсолютно однаково відмінне ставлення до всіх Клієнтів. Виділяти когось одного – для нас це означає бути нечесними по відношенню до інших.
ЕПІЛОГ
Я був радий поділитись з вами своїми думками та спостереженнями. Напевно, підсумовуючи все вищесказане, можна сказати: ми чесні а відкриті перед вами у всьому – починаючи з цін на сайті та політики знижок, завершуючи чітким дотриманням строків виробництва та будь-яких взятих на себе зобов'язань перед вами. Можу запевнити, що подібна відкритість у спілкуванні властива кожному співробітнику нашої компанії. Прошу пробачення якщо мої слова когось образили чи зачепили. Повірте, це не навмисно.
Хай щастить. Ми постараємось зробити ваше життя трохи м'якшим.