Гарантія та повернення
Гарантійний термін на товари становить 1 рік з моменту доставки товару. У разі виявлення прихованого дефекту під час його гарантії, компанія INTERIA зобов’язана усунути недоліки самостійно протягом 2 тижнів, при умові наявності тканини в Україні, якщо така необхідна для ремонту. Гарантія не поширюється на пошкоджені меблі з ознаками неправильного використання та не поширюється на тканину чи штучну шкіру.
Якщо продукт має дефект або несправність, ви маєте надіслати лист на електронну пошту 5875855@interia.com.ua, вказавши номер замовлення та опис несправності, а також додавши фотографії, які показують статус товару. Скарга розглядається протягом двох робочих днів. Після перевірки представник INTERIA зв’яжеться з вами, щоб повідомити, чи є це гарантійний випадок чи ні, та запропонує варіанту усунення недоліку чи ремонту.
Гарантія на технічне обслуговування та ремонт меблів не поширюється в наступних випадках:
- меблі були пошкоджені внаслідок неправильного зберігання та/або необережного транспортування Споживачем;
- порушення діапазону температур навколишнього середовища: від +16ºC до +28ºC;
- порушення допустимого діапазону вологості 45-70%;
- механічні пошкодження;
- термічні пошкодження внаслідок впливу побутових приладів та інших джерел тепла;
- вплив прямих сонячних променів;
- попадання кислот, спирту, лугу, ацетону, бензину та інших хімічних речовин;
- під час ремонту, демонтажу та інших неналежних втручань замовником або іншими особами, не уповноваженими на це Виробником;
- пошкодження тваринами;
- порізи та подряпини;
- неправильне використання;
- виникнення шкоди, викликаної випадками непереборної сили (пожежа, стихійне лихо).