Дивани для зон очікування
Диван для зони очікування – лояльність ваших відвідувачів. Кожен успішний підприємець приділяє належну увагу своїй візитній картці – зоні очікування (ресепшн) у приймальні, офісі, готелі, клубі, салоні і т. ін. Саме тут у будь-якого відвідувача складається перше враження про компанію. І дуже важливо, щоб у нього склалася саме позитивна думка, адже від цього часом залежить підписання важливого контракту та майбутні перспективи розвитку самого підприємства. Зовнішнім виглядом зони очікування компанія або фірма демонструє своє ставлення до відвідувачів і підкреслює високий статус підприємства.
Найчастіше за створення іміджу підприємства, як і будь-якого закладу, відповідають м’які меблі в зоні очікування. Головне їхнє завдання на ресепшн – оточити відвідувача максимальним комфортом, щоб він міг відпочити і зібратися з думками перед запланованою зустріччю. Ну і звісно, це все цілком стосується основного атрибута м’яких меблів – дивана.
Диван для зон очікування і його особливості
Дивану на ресепшн висувають дуже серйозні вимоги. Це, насамперед, стосується якості та надійності, адже йому доведеться упродовж довгого часу витримувати великі навантаження. Поряд з тим, його дизайнерське оформлення певною мірою має відображати особливості діяльності підприємства або закладу. Наприклад, якщо це приймальня солідного підприємства, то, звісно, диван має бути виконаний у строгому класичному стилі з елементами, що підкреслюють його престижність. А якщо це зона очікування образотворчої студії, то там найкраще розмістити диван у сучасному оригінальному дизайні.
Дуже важливу роль відіграє оббивка дивана. Ніщо так не насичує інтер’єр приміщення, як поєднання колірної гами її окремих елементів у меблях. Колір оббивної тканини дивана на ресепшн має вписуватися в інтер’єр і не порушувати загальну гармонію.
Ще одним важливим критерієм оббивного матеріалу такого дивана є його практичність і надійність. Він має бути стійким до забруднень, приємним до шкіри людини та екологічно чистим.
Продукція Компанії Interia для ресепшн
Добре розуміючи особливості м’яких меблів для зон очікування, наша компанія пропонує для ознайомлення доволі широкий асортимент моделей для використання в цій зоні. Фотографії та технічні дані розміщені на сайті однойменного інтернет-магазину Interia. За бажанням і при можливості – Ви можете побачити і спробувати їх на дотик в нашій студії.
У нас є класичні варіанти диванів і моделі, виконані в оригінальному стилі. Вони вирізняються високою надійністю і можуть успішно витримувати екстремальні навантаження впродовж тривалого часу. Це, насамперед, забезпечується каркасом, виконаним з матеріалів високої якості. Потрібна жорсткість моделі забезпечується наповнювачем з поролону різної щільності і ремінною підставкою, на яку укладається поролон. Ці матеріали і така конструкція, як показав час, – найоптимальніший варіант конструкції диванів, призначених для зон очікування.
Зазвичай, для зон очікування великих компаній, у якості матеріалу оббивки ми використовуємо екошкіру. Це чудова імітація натуральної шкіри з гладенькою поверхнею. Крім того, вона має чимало переваг:
- Має мікропори для пропуску повітря і водяної пари;
- Має приємні тактильні властивості (тепла, м’яка, еластична);
- Гіпоалергенність (не спричиняє подразнення шкіри).
Крім екошкіри в нашому асортименті оббивних матеріалів є вдосталь тканин різних кольорів і відтінків.
Вони володіють усіма необхідними якостями для диванів зони очікування: зносостійкі, не забруднюються, легко чистяться і є екологічно чистими.
Що стосується невеликих студій, майстерень, офісів тощо: ми можемо запропонувати для таких ресепшн унікальні варіанти моделей. Їхній оригінальний дизайн буде піднімати настрій відвідувачів і створюватиме їм гарний настрій.